Muhtarlar Toplantısında Yaz Tedbirleri

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Yenişehir Kaymakamı Ümit Altay başkanlığında gerçekleştirilen Muhtarlar Toplantısı’nda, yaz aylarıyla birlikte artan orman yangını riski başta olmak üzere mahalle ve köylerde yaşanan sorunlar ele alındı.

Toplantıya Belediye Başkan Yardımcısı Fikret Hatipoğlu, Muhtarlar Derneği Başkanı İsmail Yüksel, kamu kurum ve kuruluşlarının amirleri ile mahalle muhtarları katıldı. İstişare ve değerlendirme toplantısında, orman yangınlarının önlenmesine yönelik alınması gereken tedbirler görüşülürken, köy ve mahallelerde yaşanan sorunlar ile çözüm önerileri konusunda kurumlar arasında fikir alışverişinde bulunuldu.

Toplantıda ayrıca Muhtar Bilgi Sistemi’nin etkin kullanımı hakkında bilgilendirme yapıldı. Tarımsal faaliyetler ve üreticileri ilgilendiren güncel konular da ilgili kurum müdürleri tarafından muhtarlara aktarıldı.

Kaymakam Ümit Altay, muhtarların vatandaşların talep ve ihtiyaçlarının ilgili kurumlara ulaştırılmasında önemli bir köprü görevi üstlendiğini belirterek, kamu hizmetlerinin etkin ve hızlı şekilde sunulmasına katkılarından dolayı tüm muhtarlara teşekkür etti.

Toplantı, muhtarların görüş, öneri ve taleplerinin dinlenmesinin ardından sona erdi.

 

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Muhtarlar Toplantısında Yaz Tedbirleri
Uygulamayı Yükle

Uygulamamızı yükleyerek içeriklerimize daha hızlı ve kolay erişim sağlayabilirsiniz.